جمع مردم در بندر امام برای شهرستان شدن آن منطقه
نوشته شده توسط : ژورنالیست


 بنا به گزارش منابع محلی، در راستای پیامک هایی که در روز ٢٧ فروردین برای اهالی بندر امام (شاهپور سابق) ارسال شد، جمع زیادی از مردم آن شهر بعد از ظهر شنبه در مقابل حسینه ارشاد آن شهر تجمع کردند و خواستۀ خود مبنی بر شهرستان شدن آن منطقه را مطرح کردند.
 
به گزارش این منابع، این تجمع با دخالت نیروهای لباس شخصی و سپاه، که از تجمع کنندگان تصویر برداری می کرد، و سخنان کوتاه امام جمعه آن شهر خاتمه یافت .
 
این گزارش خاطرنشان کرد "اهالی منطقه بر این باورند که با تصویربرداری که انجام شد قطعا برای شناسایی مردم بود که اگر محدوده بندر امام و یا لغو شدن مصوبه شهرستان شدن آن صورت گیرد و مردم اعتراض کنند به راحتی افراد را سرکوب کنند ."

یکی از معترضین و تحصن کنندگان، پیرامون دلایل این تجمع گفته است "...شهرستان شدن بندر امام تقریبا تصویب شده و فقط مسئله محدوده بندر امام مشکل دارد که این مشکل را مسئولین شهرستان ماهشهر با زد و بندهایی که در بندر امام صورت گرفته، بوجود آورده اند. آنها با آوردن محدوده ماهشهر تا راه بند راه آهن (با هماهنگی شورای شهر ماهشهر، شهردار ماهشهر،فرماندار، شورای شهر و شهردار بندر امام و مسئولین استانداری)، (به صورت نیمه محرمانه)، برای تصویب به وزارت کشور و چند نهاد دیگر نامه فرستاده اند . ولی اضافه شدن محدوده ماهشهر تا این لحظه تصویب نشده است و اگر تصویب شود که نمی شود محدوده بندر امام خمینی از پل پتروشیمی بندر امام به راه بند تغییر میکند و بندر امام بعد از این تصویب و یا رد تصویب شهرستان خواهد شد ."
 
وی افزود "محمود احمدی نژاد هر شهری هم که می رود فقط وعده می دهد. ما چه چیزی از روستاها کم داریم که آنها شهرستان شدند و ما هنوز باید آرزوی یک شهر کامل را داشته باشیم ."




:: بازدید از این مطلب : 1316
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: